12 kwietnia 2015

Flowers - całe piękno + odżywka

Dzisiaj post krótki, bo dotyczący głównie zdjęć. Przez ostatnie dni cały mój wolny czas skupia się na fotografowaniu, ale tylko rzeczy martwych. Ponieważ nie lubię robić zdjęć ludziom - ostatnio postawiłam na kwiaty. Niektóre zdjęcia idealne nie są, a nawet wręcz przeciwnie bo są robione z lampą błyskową, bez niej byłby na pewno dużo lepszy efekt. 









Odżywka do paznokci "Eveline, 8w1 Total Action" + ARGAN OIL - zadbane skórki


Wcześniej miałam problem z łamliwością paznokci. Praktycznie w ogóle nie mogłam ich zapuścić. Po zakupie odżywki zaczęłam stosować ją według instrukcji. Efekt nie był powalający ale nie dopuszczałam do siebie myśli, że nie będzie lepiej. Nie wystąpiły u mnie żadne skutki niepożądane. Po jakimś czasie paznokcie robiły się coraz twardsze, zaczęły szybciej rosnąć. Czytając różne opinie na jej temat postanowiłam odstawić ją na miesiąc, nie zauważyłam żadnej różnicy w przerwie. Po miesięcznej przerwie wróciłam do stosowania jej i robię to do dzisiaj. Odżywkę mogę w 100% polecić, gdyż jestem zadowolona z jej działania. 

Gorzej natomiast było ze skórkami, wyglądały nieestetycznie, zadzierały się i odstawały. Przyznam szczerze, że po stosowaniu ARGAN OIL jestem pozytywnie zaskoczona. Nakładając go regularnie przy malowaniu paznokci odżywką moje dłonie prezentowały się o niebo lepiej za sprawą ładnie wyglądających, zadbanych skórek, które nie przeszkadzają mi już tak jak kiedyś, wyglądają dużo lepiej, są miękkie i widocznie nawilżone.









30 komentarzy:

  1. piękne kwiaty , lubię tą odżywkę :)
    pewnie ja już obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą odżywkę! zdjęcia z lampą też mogą być ładne :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka jak najbardziej godna polecenia.
    Świetne zdjęcia.

    Ok to obserwujemy :)
    Zapraszam do mnie mnie ponownie

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Też znam problem łamiących się paznokci i ja natomiast używam odżywki z lovely :D Pytałaś o wspólną obserwacje u mnie więc obserwuje i czekam teraz na twoją obserwacje :) Miłego dnia lub wieczoru zależny od pory kiedy to czytasz :D
    littledoll97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia kwiatów ;) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaczęłam :)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i design bloga :)
    Obserwujemy? Daj znać :*

    http://flawlessgirlshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i design bloga :)
    Obserwujemy? Daj znać :*

    http://flawlessgirlshere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja na odwrót, uwielbiam robić zdjęcia ludziom! Piękne kwiaty :)
    pytałas o obserwacje, ja już, teraz ty :D
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o obserwacje. Ja już, liczę na uczciwy rewanż :)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back

    OdpowiedzUsuń
  11. storczyki! <3

    bardzo lubię odżywkę z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Argan jest na prawdę świetny. Wypróbowałam kiedyś. :)
    Świetne robisz zdjęcia. ;)
    Pytałaś o obserwację. Ja już. Zapraszam do mnie ;*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez używąłam tej odżywki ale wolę diamentową ;)

    ok ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tulipany - kocham .. Śliczne zdjęcia <3 super post
    Pytałaś o wspólną obserwację .. Ja już zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam kwiaty, najbardziej białe róże <3
    Pisałas na temat wspólnej obserwacji u mnie, ja już i teraz czekam na ciebie:)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam storczyki! Fajna fotorelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kwiaty!~
    Taką odżywkę muszę zakupić.
    Obserwuję
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też wolę robić zdjęcia przyrodzie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjecia :) Odżywka z Eveline jak najbardziej sprawdza się u mnie :)
    Pytałaś u mnie na blogu o wspólną obserwację więć ja już obserwuję i liczę na rewanż :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tulipanki- przepiękne- uwielbiam te kwiaty! już takie wiosenne i radosne są! :) :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, teraz czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ostatni kwiatek jest śliczny!

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia kwiatów <3
    Co do tej odżywki z Eveline to mój ulubieniec, jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  26. aww, świetne zdjęcia, uwielbiam kwiaty. co do odżywki to tej pierwszej stosuję i jest mega!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż. :)

      Usuń
  27. Piękne kwiaty, bardzo ładne zdjęcia, świetna jakość :)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tą odżywkę do paznokci nabyłam jakiś czas temu, ale muszę przyznać, że u mnie żadnych większych efektów nie ma- być może to dlatego, iż kupiłam ją z myślą wzmocnienia płytki paznokcia, a nie naprawienia :P :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego pisania.
♥ Obraźliwe - nieuzasadnione komentarze będą usuwane.
♥ Obserwuj, a na pewno się odwdzięczę.
♥ Jeśli masz pisać komentarz typu "fajny post", nie pisz go wcale.