27 marca 2015

O mnie + kto zmotywował mnie do założenia bloga, co mnie nakłoniło.

Na imię mam Agnieszka, 17 lat skończyłam w sierpniu tamtego roku. Pochodzę z niewielkiego miasta znajdującego się w województwie Łódzkim - Bełchatowie. 
Mam 169 cm wzrostu, choć chciałabym być dużo niższa. 
Interesuję się modą, fotografią i makijażem. Uwielbiam zwierzęta, sama mam psiaka - Lakiego, rasy Yorkshire Terrier.  


Kto zmotywował mnie do założenia bloga?
Przez długi okres czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga lub ewentualnie prowadzeniem kanału na YouTube, ale zwlekałam z tym, bo przejmowałam się opinią znajomych na ten temat.
Od dawna obserwuję bloga Weroniki Klonowskiej i głównie to ona zmotywowała mnie do założenia swojego własnego - postem o założeniu bloga.
Kolejną osobą, która mnie zmotywowała jest koleżanka. Z nią też długo o tym rozmawiałam, ona też mówiła mi żebym się nie przejmowała opinią innych ludzi i znajomych ze szkoły, żebym robiła to co chce.

Co nakłoniło mnie do założenia bloga?
Praktycznie to samo co w pytaniu wyżej.
Założeniem tego bloga nie chodzi mi o to, żeby zdobywać wielką popularność czy mieć z tego jakiś zysk. Nie. Jestem osobą nieśmiałą z natury, chciałabym to zmienić i głęboko wierzę, że poprzez pisanie postów, zawieranie nowych znajomości z różnymi ludźmi postaram się to zmienić w jakimkolwiek stopniu. 
Myślę też o prowadzeniu kanału na YT. Ale zobaczę jak będzie to współgrało z poświęcaniem czasu na pisanie postów jak i z życiem prywatnym.

O czym będę pisała?
Postaram się stworzyć coś co będzie wiązało się z outfitami, recenzją kosmetyków, przeglądami sklepów internetowych oraz od czasu do czasu z różnymi inspiracjami. 
Będę się starała też pisać o sobie, co robiłam w ciągu dnia.

W razie pytań zapraszam na:
× Ask
e-mail: bizzmebaby@interia.pl



2 komentarze:

  1. Czułam to samo przy zakładaniu bloga. W ciągu pierwszego roku od założenia nikt z moich znajomych nie wiedział o jego istnieniu. Dopiero po tym czasie odważyłam się stopniowo go udostępniać. Stwierdziłam, że nie będę się przejmować innymi, bo dlaczego miałabym nie robić tego co kocham z ich powodu?? Ważne żeby mieć wsparcie w przyjaciołach - moi bardzo mi pomogli, i dużo zawdzięczam też mojemu chłopakowi :). Więc skoro masz na kim polegać to nie przejmuj się innymi! Życzę Ci duuużo odwagi i motywacji w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego pisania.
♥ Obraźliwe - nieuzasadnione komentarze będą usuwane.
♥ Obserwuj, a na pewno się odwdzięczę.
♥ Jeśli masz pisać komentarz typu "fajny post", nie pisz go wcale.